20 Şubat 2011

Ahşap boyama komidinler











Bunlarda benim komidinlerim.

Mimar Sinan'ın dediği gibi ustalık eserim sayılabilir galiba. ( tabiiki işin latifesi )

Eski eşye satanlardan çok uygun fiyata aldığım bu ceviz komidinleri yenilemeye çalıştım. Beni çok uğraştırdı ama sonuca değdi doğrusu. Değişince ben bile tanıyamadım.

Hocam Neziha hanım sağolsun, elim fırça tekniklerine yatkın diye ( hocamın yalancısıyım ) ahşap boyamada ne kadar zor teknik varsa ,komidinlerin üzerinde, denetti bana.

Komidinlerin her iki yanındaki bayanlar ve üst kısımdaki eski istanbul resimleri zor transfer ve tamamlama, yine her iki yandaki çiçek desenleri el boyama fırça tarama tekniği, Üst ve iç kısımlarda boyadığım deseni tekrar çizip bu sefer modellig paste yardımıyla rölyef kabartma uygulayıp boyutlandırdım, önce yaldız boyayla doku verip yağlı boya eskitme uyguladım. ( teknikleri yazarkan bile yoruldum ).

Bilmiyorum artık sizler nasıl bulursunuz . Uğraşmama değmişmi?


Wood hard object transfer technigue, modelling paste resiz, paint gold leaf tissue, oil painting antiguing, brush technigue is used for screening.

14 yorum:

  1. Ellerine sağlık güzelim harika olmuşlar, bayıldım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. tek kelime ile harikalar yaratmışsınız ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. muhteşem olmuşş.teknikler süperrr.emeğine sağlıkk

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Özlem, Aksungur 46 ve Sibel hanım yorumlarınıza teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Hola Reyes Gracias Saludos desde Estambul.

    YanıtlaSil
  6. O eski komidinlerin boyandıktan sonra harika olacağını tahmin bile edemezdim. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. harika olmuşlar. çok güzel bir iş çıkarmışsınız. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar elinize sağlık,diğerlerinide çok beğendim. Sizi listeme ekledim,belki sizde eklersiniz sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba mamila hoşgeldin. Tabiiki eklerim neden olmasın

    YanıtlaSil
  10. Sizi tebrik ederim;objeler olağanüstü güzel ve çok zevkli...Başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba karagözlü surey beğeni ve övgülerinize çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten harika ötesi bir çalışma.
    Ellerinize emeğinize sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Esse trabalho está lindissimo...
    Adorei muito.
    Isabel

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...