25 Mayıs 2011

Nostaljik, eskitme uygulanmış tepsi( Antique tray technique applied to)







Tepsiyi ilk önce krem renge boyayıp eskitme kitini inceltici ( glaze ) ile karıştırarak, tepsinin, deseni uygulayacağım yeri hariç her tarafını eskittim. Eskitme uygularken fırçayla fazla gelgit yapmadan tek yönlü kullanmaya dikkat ettim. Dekupaj desenimi yapıştırıp simli boncuk bayayla parlaklık verdim. Son olarak sprey vernik uyguladım.

Bu küçük, nostaljik kahve tepsisi, tamda dostlarımızla içeceğimiz bol köpüklü Türk kahvesinin renginde bir tepsi oldu değil mi ?

7 yorum:

  1. Bencede çok hoş olmuş, ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. Eskiden ne kadar modaydı bu tarz eskitme. Ben de yapmıştım bir zamanlar:) Hiç de fena olmuyormuş yani. Ama düz renk boyamak daha kolay:) Bu tarz çalışmaları siz ustalarıma bırakıyorum efendim:) Ellerine sağlık canım. Kahve borcun olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nurcan ve müdürüm Serap beğenmenize sevindim.
    Zaten siz olmasanız kimse yorum bırakmayacak iyiki varsınız size bir değil bin kahve borcum olsun:))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ben artık tepsinin iç ölçüsünü alıp dekopajı büyütüyorum altı ve üstüyle uğraşmıyorum daha kolay oluyor..Selamlar...

    YanıtlaSil
  5. Naçizane bir öneri daha antikuine glaze koyunca birazda su koy fırçayla daha kolay oynarsın...Öpüldün..

    YanıtlaSil
  6. Estağfirullah meral ablacım önerilerin benim için çok değerli teşekkür ederim önerine uyacağım.
    senin gibi bir ustayı bulmuşum fikirlerinden yararlanmazmıyım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...