1 Aralık 2011

AHŞAP BOYAMA ÇAY KUTUSU ( Painting Wood Tea Box )





       Bu aralar yılbaşı hediyeleri için çalışıyorum eşimin yakın bir akrabası, yakınlarına hediye etmek için, benden çeşitli objeler istedi, ağırlıkla kahve tonları ve sade şeyler , elimden geldiğince  bende yapmaya çalıştım, birkaç gün sizlerle paylaşacağım. Umarım beğenirsiniz :)))

      Çay kutusunun zeminini  folkart  antıquıng medıum 'a  biraz glaze ( inceltici ve kurumayı geciktiren  bir malzeme ) katarak inceltip eskitme uyguladım. Üst kapağı krem renkle boyayıp peçete desenlerimi uyguladım, kuruduktan sonra tekrar fırçama çok az antıquıng ve bolca glaze alarak  ( glazi çok kullanınca daha açık bir kahve tonu elde ettim ) aynı yöne darbelerle eskittim. Son olarak  çaykutusun da vernik kokusu istemediğimden su bazlı vernikle iki kat vernikledim.

3 yorum:

  1. Ellerinize sağlık Çok nezih duruyor.
    Aydıca bu blogta çoookk öğrenilecek şey var. :)) sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. Sevgili hepsi hobi sayfama hoş geldin
    güzel yorumuna teşekkür ederim, ayrıca yardım istediğinde eğer yardım edebiliyorsam ne mutlu bana.

    Hoşça kal...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş bende bu iki rengi pek yakıştırırım, sahibi güle güle kullansın...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...