20 Temmuz 2012

GÜZEL BİR KUŞ PENCEREME KONDU.....


Sevgili Sibelden ( sibelinhobidünyasi.blogspot.com ) hediyelerim geldi....






İzleyenler mutlaka biliyordur sevgili Sibel , elleriyle kesip süslediği bu güzel kuşu hediye ediyordu , Allah biliyorya kazanmayı çok istiyordum ve Rabbim gönlüme göre verdi bu güzel kuş Sibelin penceresinden uçup benim pencereme kondu. Sağ olsun arkadaşım paketin içersine kendi kestiği bu güzel  figürleride eklemiş.
Sevgili Sibel hediyelerin, ilgin ve alakan ,yakınlığın , samimiyetin için çok çok teşekkür ederim iyiki bu bloğu açmışım ve iyiki sizler gibi güzel insanlarla Allahım beni karşılaştırmış tüm dostlara sevgiler......

2 yorum:

  1. Canım benim aynı düşünceleri paylaşıyoruz güzelim, iyi ki açmışım da senin gibi tatlı, güleç, kıymet bilen, sempatik arkadaşlarla birlikte oluyorum :D

    Hesiyeni güzel günlerde kullan tatlım, sevgiyle mutlulukla kullan.

    İyi ki varsınız, Sizleri seviyorum...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...