5 Ekim 2012

YENİ GELİNE HEDİYE...


Herkese merhabalar ....

Biliyorum uzun zamandır sizlerle yeni bir  çalışma paylaşmıyordum. Sanki yazın rehavetini üzerimden atamadım ,havalardan galiba.

Bu arada çok kötü bir grip salgını var, artık buna hangi hayvanın adını veririler bilemem ama öyle kötü bir grip ki resmen insanı süründürüyor, biliyorum çünkü altı gündür malesef ,pençesindeyim...
Öyle çabuk ilerliyorki ikinci gün yataktaydım, üçüncü gün bronşit oldum
Arkadaşlar benden söylemesi  bol bol zencefilli ,hibiskuslu  çaylar içip kendinizi koruyun...

Gelelim bu güzel mutfak takımına. Güzel diyorum çünkü ....( kendim yaptım diye söylemiyorum ) renkleri ve dokusu birbirine çok uydu  kısacası ben beğendim ...Siz nasıl buldunuz.... 

Bu takım, çanakkalede, yeni evlenen bir genç kıza hediye olarak sipariş verildi, bende , şöyle yeni gelin işi bir şeyler yapayım dedim ve ortaya bu takım çıktı. Gelinimiz ve annesi   çok beğenmişler  ve anne oğlu  için bir takım daha istedi  ama aynısından :(  
Şimdi onu boyuyorum ama desende biraz değişiklik yaparak tabiki,  bitince sizlerle paylaşırım .  

Galiba bu seferki yazım biraz uzun oldu, kusura bakmayın. Artık yapılışılışı anlatmak yarına kaldı.

Cihan ablaya  ( cihanın bahçesi ) sözvermiştim budak dokusunu resimlerle anlatıcam diye artık yarına inşaallah. 

Herkese kocaman sevgiler hoşça kalın....


















16 yorum:

  1. Renkleri ne kadar hoş gerçekten, çok beğendim, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Meralcim oncelikle cok gecmis olsun tez zamanda sagligina kavusursun insallah yaptiklarina bayildim ellerine saglik sevgiler canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım sağ ol.Beğenmene sevindim canım teşekkürler.

      Sil
  3. Harika olmuş, bayıldım ben!:) ellerine sağlık Meralciğim.

    YanıtlaSil
  4. Meralcim, harika olmuş ikiside, bayıldım. Dokusu, rengi, çiçeği süper. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caım arkadaşım beğenmene çok sevindim sağ ol.

      Sil
  5. Meralcim çok geçmiş olsun malesef grip salgını erken başladı bizde atlattık bu yaptıklarında çok güzel olmuş tam çeyizlik renklerde çok uyumlu :)Hoşçakal ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin ve beğenin için çok teşekkür ederim arkadaşım sağ ol.

      Sil
  6. çok güzel bir çalışma olmuş.gelin kızımız iyi günlerde kullansın.sanada geçmiş olsun,kendine iyi bak.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol ablacım beğenin ve iyi dileklerin için çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. Şanslı gelin :) budaklama çalışması çok başarılı olmuş ve gerçekten de üzerindeki desenle çok uyumlu

    YanıtlaSil
  8. Uzun süredir bloglara pek uğrayamıyordum.
    En çok özlediklerimdensin.
    Ellerine sağlık. Bence de harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Eğer büyük bir yetenek ve tat, yapmanız güzel şeyler var
    Ewa

    YanıtlaSil
  10. Meralciğim , ellerine sağlık muhteşem olmuşlar gelin hanım iyi günlerde kullansiın
    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...