6 Kasım 2012

KEÇE SEMİNERİNDEYDİM...

Merhabalar herkese....

Gecikmiş olsamda, sizlere , 30 Ekimde gittiğim keçe seminerinden  bahsetmek istiyorum.

Semineri  Ankaralı bir bloger olan tatlımı tatlı, cana yakın, şen şakrak bir kişiliğe sahip olan tuba hanım düzenledi . Onu tanıdığım için çok mutlu oldum .  http://www.tubakutlucacan.com/

Seminerden sevgili Miray sayesinde haberim oldu . O da gelmeyi çok istiyordu ama eşinin işleri nedeniyle katılamadı.

Toplantıda  bizlere hazırladığı cüzdan kitlerini nasıl dikip şekillendireceğimizi uygulamalı olarak anlattı Tuba hanım...





Birde çok güzel bir makina ile tanıştırdı bizi






Harika bir makina , çok çeşitli keçe, kırtasiye malzemeleri  ve daha birçok şeyi kalıpları sayesinde kesip desenler çıkartıyor .


Ve gelelim yaptıklarıma...



Seminerde,  maheretli makinayla kestiğim kelebek desenini seçerek bu cüzdanı yaptım. Bu cüzdan benim ilk keçe işim oldu...
Kelebek gözüme çok sade gözükünce, evde üzerini renklendirmek için boncuk boyalarla ufak dokunuşlar yaptım ( ne de olsa ahşapcıyım dayanamadım )




Seminerin akşamı evde kızımla birlikte, gördüğünüz diğer bozuk para cüzdanını yaptık..

Ertesi gün okuldan geldiğinde tüm arkadaşlarının cüzdan istediğini söyledi , banada zaten pıratik gerek  başladım ufaklıklara cüzdan yapmaya .
Artık onlarıda sonra yayınlarım şimdilik hoşça kalın  ....



7 yorum:

  1. Mükemmel! Gününün güzel ve verimli geçmesine çok sevindim canımcım! Cidden orada olmayı çok istiyordum, ama kısmet! Görüşmek dileğiyle .. SEVGİLER!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbulda tekrar bir seminer daha olacakmış , inşallah onda birlikte oluruz canım...

      Sil
  2. Açıkçası o makineyi çok merak ediyorum meral ablacım o bende olsa kimbilir neler yaparım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şeyler yapacağın kesin Birgülcüm. aslında yoğun siparişlerin olup çalışsan makina kendi parasını çıkarır gibi geliyor bana, bende çok beğendim...

      Sil
  3. Meralcim keşke bende orda olsaydım ama Eskişehirdeyim belki birgün burda da böyle bir seminer olur ahşap olayından sonra benimde en çok merak ettiğim keçeler hep yapılan ürünlere hayran kalıyorum inşallah bende el atıcam bu işe :) Kelebekli cüzdan da çok şeker olmuş bayıldım hoşçakal canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ufak tefek alıştırmaları internette araştırınca baya bir öğreniyorsun ben öyle yapıyorum...

      Sil
  4. bu makine muhteşem ötesi
    henüz yeni aldım makinamı umarım ben de kayda değer çalışmalr çıkarırım

    ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...