2 Ocak 2013

MERHABALAR HERKESE...

Merhabalar herkese..

Uzun zamandır ahşaplara ara vermiştim .Yeniyıl gelince bir yakınım benden hediyelik birşeyler isteyince kolları sıvadım , istedikleri doğrultusunda  birşeyler yapmaya çalıştım, teslim ettim ,sağ olsun çok beğendiğini söyledi , buda beni sevindirdi  elbetteki. Ahşapların sahipleri iyi günlerde kullansınlar.

Diğer ahşapları daha sonra yayınlarım beni izleyim anacım :))))





                       Tepside dekopaj tekniği, yağlıboya eskitme ve stencıl tekniği uygulanmıştır ...





13 yorum:

  1. Meralcim cok guzel olmus ben cok begendim ellerine saglik sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Bu çok güzel bi tepsi olmuş meral ablacım :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Seni zevkle izliyoruz anacım:))
    Ellerine sağlık, tepsi şahane olmuş.
    mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ olun, izlediğinizi biliyorum :))

      Sil
  4. Çok şık bir tepsi olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap hanım beğenmenize sevindim sağ olun..

      Sil
  5. Harika olmuş, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  6. Canım harika olmuş özellikle dekupaj resmini çok beğendim. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Bende bu tepsi cok beğendim ellerinize saglık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...