26 Mart 2013

KEÇE İŞİ, DİŞ MAGNETLER...


İşte keçe çalışması olarak ilk toplu siparişlerim.

Bir arkadaşımın minik kızı Emine Naz 'ın diş buğdayı için hazırladım bu diş şeklindeki magnetleri .
Öyle çok fazla değil 40 tane kadar hazırladım tek tip olmalarındansa rengarenk çalışmak daha hoş oldu bence .

Arkadaşım çok memnun kaldı, dişleri ufak ufak  yaparken biraz sıkıldım ama sonuç güzel olunca bende çok sevindim .
Galiba ,elhamdürillah bu işin altındanda kalkmış oldum  siz ne dersiniz dostlar :))))

Beğenenler için sipariş alıyorum haberiniz ola....





3 yorum:

  1. MERALCİĞİM BUNLAR NE GÜZEL ŞEYLER.BİZ ÇOCUKLARI BÜYÜTÜRKEN HİÇ BÖYLE ŞEYLER YOKTU.ELLERİNE SAĞLIK BOL SİPARİŞLER DİLERİM

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyor gerçektende elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Meralcim çok şeker olmuş bunlar bayıldım. Öyle minik minik zor olmuyor mu yapması . Harikasın valla . Bende eva bebeklerden sipariş almaya başladım :) bakalım hayırlısı canım öptüm sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...