22 Haziran 2011

Ahşap Boyama Poşetlik














Peçete dekupajı ve fırça tekniği ile çalıştığım poşetlik.

Zemini krem renge boyayıp kapak ve iç kısmını koyu bordo renge boyadım. Kapı ve pencerenin yerini belirleyip antiguin ile eskittim, kuruyunca cam ve perdeyi çalıştım. Kirazlı peçetemi keserek deseni tamamlar şekilde yapıştırdım. Kapı kenarına ve bahçeye sağ olsun Meral ablanın gönderdiği peçeteden çiçekler keserek yapıştırdım aralarını fırça tekniğiyle çimen ve sarı çiçeklerle tamamladım. Son olarak pencere önüne saksı, içinde çiçekler ve kapı üzerine de kapı süsü ve tokmak ekledim.
Çok uğraştım ama bence sonuç güzel oldu siz ne dersiniz? Eleştiri ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

İki tane daha siparişim var onları da yaptıkça ekleyeceğim.

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş banada fikir verdin o peçeteyi bende kullanayım sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Demek kapı, pencere işini böyle hallettin:) Harikasın arkadaşım ne diyeyim. Kapı çelengini ve tülleri bile yapmışsın. Ellerine sağlık.
    Diğerlerini de bekliyorum merakla. Kolay gelsin...

    Sana birkaç örnek gönderiyorum. Birkaç da fikrim var. Mail atacağım:)

    YanıtlaSil
  3. Oooo harika olmuş :)

    Ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Meral ablacım gönderdiğin kapı ve pencereyi kendi poşetliğim de kullanacağım seni herzaman hatırlamak için:))

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Nurcan teşekkür ederim...


    Serabım ,müdürüm ekmek bulamazsan pasta ye demişler benim iş de öyle oldu iş başa düşünce kendi doğramalarımı kendim ürettim, böylesi daha organik oldu :D

    Örnekleri bekliyorum, mersilerden bir demet öptüm...

    YanıtlaSil
  6. Εξαιρετικό το αποτέλεσμα!!!!!!!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...