28 Haziran 2011

Mutfak Görünümleri, Dekupaj kağıtları













8 yorum:

  1. Bazıları bende yoktu, aldım hemen :)

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım beğenmene sevindim, çok güzel işler yapacağına eminim...

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    sayfanızı tesadüfen keşfettim:)bayıldımm...
    çokk cici şeyler üretmişsiniz...
    ürettiklerinizi ve çalışkanlığınızı kendime düstur edinmek adına seveseve hemen sayfanızı islemeye aldım...
    bende sizi beklerim nacizane sayfama..
    gönül dolusu sevgilerimle...,
    :)

    YanıtlaSil
  4. çalışmalarınız çok güzel.
    bende yapmak istiyorum böyle güzel resimlere ihtiyacım vardı teşekkürler. yapabilirsem ve de güzel olursa bilgilendiririm sizi de:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sevgili asortik güzel sözlerin için teşekkür ederim. Yapacaklarını merakla bekliyorum güzel işler çıkaracağına eminim.

    YanıtlaSil
  6. bazılarından aldım çok sağol

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Dekupajlar çok şirin emeğinize sağlık :) Sormak istediğim birşey var bu resimler normal fotokopi kağıdına mı çıktı alınıyor eğer öyleyse cam eşyalara yapıştırdığımızda yıkandığından sorun olmuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimleri 90 yada 100 gr lık kağıtlara ve büyük renkli fotokopi makinası olan özalitçilerde bastırıyoruz ve
      yapıştırdıktan sonra koruma amaçlı birkaç kat vernik sıkıyoruz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...